Jaké jsou rozměry a nosnosti auta a přívěsu?

Rozměry vozu: uvnitř bez sedadel: délka 345cm, šířka 165cm, výška 180cm, OBJEM: 10m^2, NOSNOST: 1.450kg

Rozměry vozu uvnitř s jednou řadou sedadel: délka 280cm, šířka 165cm, výška 180cm, OBJEM: 8m^2, NOSNOST: 1.375kg
Rozměry vozu uvnitř se dvěma řadami sedadel: délka 165cm, šířka 165cm, výška 180cm, OBJEM: 5m^2, NOSNOST: 1.300kg

Rozměry přívěsu uvnitř: délka 300cm, šířka 201cm, výška 155cm, OBJEM 7m^2 , NOSNOST 750kg

Jaký cestovní doklad mohu použít?

Občanský průkaz nebo cestovní pas

Co potřebuji na cestu?

V autě má každý gratis lahev vody, kapesníčky, WiFi, a USB nebo klasickou elektrickou zásuvku. Stačí Vám něco k jídlu (pokud nechcete nakupovat na benzinových pumpách) a pár EUR na toalety na dálnicích (možno také platit bezkontaktní kartou)

Jak probíhá cesta pro zvířata?

Zvířata jsou celou cestu v zadní části busu oddělena pouze bezpečnostní mříží od pasažérů. Hlídáme u nich teplotu sólo klimatizačním okruhem a ventilací. Cestou průběžně zlehka nakrmíme a dodržujeme jejich pitný režim. Venčíme standardně každých 4-5 hodin nebo dle situace i častěji. Zvířata k sobě nemají přístup a ani se nevidí. 

Jak připravit zvíře na cestu?

Když posílat pejska do UK nebo do ČR:
Umíte jej (jede nás více…), pejsky prosím vyhřebelcujte, pošlete sním obojek, vodítko, pas, jeho vlastní deku nebo pelíšek (další věci jako například granule atd. jsou zpoplatněny £1/kg). V den cesty a den před cestou kmrit jen trochu granulí a vodou (hlavně štěňata)
Granule + vodu + miska máme, před nástuocem prosím pejsky vyvenčete, bude-li to možné. Pokud posíláte s pejsem tašku, krabici, klec nebo cokoliv jiného - popište vše jménem a adresou a nechte otevřené na kontrolu.

Jak připravit náklad nebo balík na cestu?

Přepravované věci musí být pořádně zabalené do dvojitého nebo trojitého kartonu, vycpané proti pohybu uvnitř, řádně oblepené páskou po všech spojích a popsané jménem, adresou a telefonním číslem příjemce i odesilatele (+ případně místo vykládky, není-li shodné s adresou příjemce). Jinými slovy, zabalte své věci tak, jako byste je posílali poštou! Věci, které nebudou zabaleny řádně převezeme také, ale nebudeme ručit za jejich bezpečný převoz ačkoliv uděláme vše, co je v našich silách. Květiny, skleněné věci, křehké věci, eletronika atp. musí být zabalené s extra péčí a označením – a není za ně braná žádná odpovědnost – stejně tak jak to mají ostatní přepravci. Děkujeme za pochopení. 

Může jet mé zvíře samo, bez doprovodu?

Ano, je to pouze o £15 dražší

Dáváte množstevní slevy?

Ne

Je každá cesta stejná (trasa atp.)?

Ve své podstatě základní trasu jedeme téměř vždy. V určitých případech můžeme odbočit z trasy, vynecháme-li některou z plánovaných zastávek. Neohrozí-li to něčí pohodlí a čas příjezdu, je možné po domluvě a uhrazeném příplatku jet i na jiná místa. Vše je na domluvě.

Kdy jezdíte na Slovensko?

Až když si to někdo objedná a zaplatí.

Přijedete pro mne na Slovensko?

Pokud nebydlíte příliš daleko od ČR, tak je to možné. Vzdálenější místa na SK se musí domluvit a uskutečnit den předem. Nocleh v hotelu v Olomouci zajišťujeme.

Zavezete mne, mé věci nebo mé zvíře na SK?

Ano, tuto službu dle interního ceníku poskytujeme na každé cestě UK-CZ.

Cestování s dětmi?

Ano, máme autosedačku, podsedák. Cena za dítě je stejná jako za dospělého.

Mohou nezletilí cestovat sami?

Ano, ale s plnou mocí a písemným souhlasem obou rodičů. Vyhrazujeme si právo na rozhodnutí kdo bude a nebude cestovat, není-li mu/jí 18 let.

Mohu zrušit zaplacenou rezervaci?

Ano, do 30 dnů před odjezdem je jakákoli rezervace měnitelná nebo plně vratná. Poté celá záloha propadá.

Jak mohu rezervovat místo?

Jediná možnost rezervace přepravy OSOB a/nebo ZVÍŘAT je uhrazení zálohové faktury. Na tu je potřeba tyto fakturační JMÉNO, ADRESA, EMAIL, TEL.Č. Dále pak ODKUD KAM KDY CO/ KDO bude cestovat a tel.č. na příjemce i odesilatele. Fakturu Vám poté vystavíme a pošleme ve formátu .pdf na Facebook nebo na Váš email. Dokud není fakturovaná částka uhrazena (připsaná na účrt přepravce), nejste držitelem dané rezervace. Vystavením faktury automaticky NEZÍSKÁVÁTE tedy dané místo/ sedadlo. Až jejím uhrazením.

Na který účet můžu platit zálohu?

Anglický nebo Český

Máte centrální sklad v Anglii?

Ne

Máte centrální sklad v České republice?

Ano. V Olomouci.

Děláte i lokální transport po Anglii mimo své plánované cesty?

Ne

Jezdíte i do jiných zemí EU?

Můžeme, po domluvě. Nikoli ale v rámci CZ-UK-CZ cest. (S výjimkou zastavení po trase)

Do kterých zemí NEJEZDÍTE?

Mimo EU (vyjma zemí, kde je bezpečno a není v nich třeba vízum, úplatky a ozbrojená ochranka)

Jak dopředu je třeba rezervovat?

Co nejdříve. Ideálně 1-3 měsíce předem.

Jak dopředu plánujete data cest?

Standardně na 1 rok dopředu, viz DATA CEST.

Kolik osob jezdí v minibuse?

7 cestujících + 2 šoféři.

Budou ve voze i jiná zvířata?

Ano.

Jak vás mohu kontaktovat?

IDEÁLNĚ PŘES FACEBOOK. Dále emailem a v poslední řadě na telefonní čísla. Velmi často se ovšem nedovoláte a často také nemůžeme volat zpět. V každém telefonátu Vás požádáme o to, abyste nám napsali na FB nebo na email.

Nemůžu se Vám večer a o víkendu dovolat, jakto?

Máme vypnuté telefony.

Jak často děláte pauzy?

Dle přání cestujících nebo každých 3-5 hodin.

Můžu mít své zvíře u sebe ve voze celou cestu? Mimo přepravku?

Ano, vejde-li se a za příplatek za čištění: £50.

Ručíte za časy příjezdů a odjezdů?

Ne. Ovšem snažíme se co nejlépe předvídat dopravní situace na cestách a komunikovat s příjemci či odesilateli. Velmi často jsme i přesto na čas.

Card heading

Nikdy. Data se nikdy nemění, není to ani možné.

Může se změnit čas odjezdu nebo příjezdu?

V některých případech ano. Většinou jde o výluky v Eurotunelu. Toto dáváme vědět sms nebo zprávou nebo telefonátem jakmile se o situaci dozvíme.

Potřebuji jet v jiné datum než nabízíte. Jde to?

Ano, sólo cesta (tzv. URGENT) ve Vámi zvolené datum je možné a máte k dispozici celé auto. Případně i přívěs. Ceny začínají na £920. Dle osobní domluvy. URGENT lze aplikovat i na jiné země EU.

Potřebuji jet, zavézt, přestěhovat do jiné země, než ANGLIE. Jde to?

Ano, dle osobní domluvy. Tzv. URGENT je cesta pouze pro Vás. Po celé EU dle našich možností.